Söndag

Ojojoj..Nu var det ett tag sen sist , men här kommer iallafall ett inlägg !

I torsdags så var det ju sista dagen i veckan , super skönt ! Efter det cyklade jag & sofia hem till henne , sen kom alla brudarna och vi sov allihop hos sofia (: På fredag morgon så var det ett go,go väder så vi gjorde oss lite frukost , sen var vi ute och sola ett tag ,kl 13 cyklade jag hem till min joel som sovit ensam den stackarn :) På kvällen gjorde vi mums middag och såg på berg flyttar in . I lördags kom kusinerna Alexa & Klara som jag fick vara "barnvakt" åt till klockan 21 på kvällen , gick as bra . Faktiskt ! :P Idag är det söndag , skola imorgon , men snart är det ju sommarlov ! Men nu måste jag kila.Kyss !

 - Riktigt skönt väder var det !


                                                                                           Du är allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0