Dags för update !

Det var ett ganska bra tag sen jag skrev :P

Torsdag :Valborg var verkligen kul ! For till Emma , där lovisa , sofia , ella och petra var , deras boys också , hehe :) Vi grillade kött & chilla ;P

Fredag : Det var ganska varmt så jag & lovisa var ute och sola ett bra tag :) Sen for hon hem , då lagade jag & joel middag och sedan såg vi på så ska det låta .

Lördag : Jag & Sofia var ute och shoppa , sen for vi hem och bakade en kladdkaka ;) På kvällen blev det att se robinson med hjärtat och käka godis , haha ;)

Söndag : Det blev att grilla med emma , erik och gubben hemma hos emma , sen for jag och gubben hem och såg på wipeout , sen söndagsparty med filip & fredrik , sen var det läggdags :)

Idag : Idag var det ännu en skoldag , nu har jag precis kommit hem och ska strax laga midda , bara hjärtat får komma hem först :P
 


Love you , forever and ever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0