Melodifestivelen mys med mitt Hjärta !

Igår så var jag och lovisa ute och spatserade lite på stan , köpte ett par örhängen och en tröja..Sen for jag och lovan hem och badade i hennes nya bubbelbad :) Skönt var det :P Sen ringde mamma och frågade om jag ville ha en as fin kofta från hm för hon var nämligen också och shoppa,och jag sa jag eft jag hade önskat mej den i typ 50 år , men mamma hade inte hittat den någon stans.Sen for jag hem och från lovan och duscha och gorde iårning mej och så kom gubben och vi åt mys middag , sen såg vi melodifestivalen,tyckte inte att rätt person vann,menmen..Nu kommer snart Emma och Mattias så ska nog avsluta nu , Puss !








Älskar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0