Grattis Gubben !

Igår blev det värsta PARTYYT ! Mitt hjärta fyllde år , STORT grattis till dej ! Ja ,då blev det alltså party med ella,lovan,petra,emma ,erik , mattias , ville ,oskar också födelsedagsbarnet förstås!Efter den dagen skulle han fara till någonstans typ sthlm och träna elr vad det nu var ;) Och där ska han vara i två veckor ,längtar så hiimla mycket tills han kmr hem ;-) Men jaja,jag har ju mina kompisar :) Nu har det blivit så jävla plugg i veckan,så har inte haft tid med att skriva :/ Menmen..Snart kommer iaf emma&petra,dom hade tydligen hyrt nån film , efter det ska jag nog tvinga med dom båda på lite jogging , haha :) Jaja ,ha det bra !








inget , absolut inget kan få mej att sluta älska dej ♥

Kommentarer
Postat av: ella'

Kan vi fara och kolla på lite nya skor till våren imorrn ? =D

2009-03-20 @ 20:50:50
Postat av: ErKaN

Svar till Ellis : Okej :)

2009-04-17 @ 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0