DET SVÅRA BESLUTET ! (NAAT)

Tjosan! Egentligen så ska jag ju inte flytta till en egen lägenhet och 1 år , men igår så hittade jag och Joel en lägenhet , som vi ska flytta in i ! Och för mamma&pappa gick det utmärkt så ... Vi ska flytta till en lägenhet den 21 april! Shiit vad jag längtar ! Menmen , nu till nått annat :) Igår blev det iaf shopping med sofia & emma , köpte dock inget men sofia fick med sig typ en hel affär :p Sen åkte jag hem och åt middag med joel och joels mámma och pappa :) Men nu ska jag ta och ducsha , puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh ! ! Jag vill oxå flytta ;)

2009-03-25 @ 20:29:43
Postat av: Anonym

Åhh ! ! Jag vill oxå flytta ;)

2009-03-25 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0