Vår Väder :)

Shit vad skönt det är när våren börjar komma , igår var det typ 10 + , as skönt :) Menmen .. Idag ska jag , Emma , sofia & lovan + våra boys , åka till Sofias stuga och grilla osv , vi kom´mer hem på typ .. tordag ? Tror att det var så ;) Men innan vi åker ska jag städa rummet , jäättte kuuul ..Haha :) Igår så va jag iaf med ella & emma vi tog en sväng till stan , fikade osv , trevligt värre ! Efter det for jag hem och gorde mig iårning och åkte till gubben och åt middag , sen stannade jag och såg någon film , efter det så åkte vi hem till mig & sovde , vilket var ganska praktiskt eft att vi åker tsm till stugan ! Men nu ska jag dra , ha det bra , kyss =)



 - En söt sofia =)



du är mitt guld ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ta bort =)

2009-04-18 @ 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0